Dierenartspraktijk Zegers in het Lage Land heeft een zware maand achter de rug, bijna een maand was er geen internet of telefoon en dat zorgde voor bezorgde baasjes. Sommige mensen dachten zelfs dat dierenarts Ineke Zegers er mee gestopt was. Dat blijkt uit berichtgeving van het AD / Rotterdams Dagblad. Niets is minder waar: de 70-jarige Zegers is nog vastbesloten door te gaan, maar handig was het bepaald niet.
Geïsoleerde dierenartspraktijk van Zegers
Zegers kreeg verschillende monteurs over de vloer die het probleem dat ontstond na het omzetten van een abonnent moesten verhelpen. “Ik heb de ene na de andere monteur over de vloer gehad. Ik kreeg allerlei pakketten opgestuurd”, vertelt Zegers aan de Rotterdamse krant. Ze merkte ondertussen dat ze klanten misliep, was ze via email onbereikbaar en kon er ook nog eens niet gepind worden.
Het is nog steeds niet duidelijk hoe het allemaal zo mis kon gaan. Uiteindelijk bleek na verschillende monteurs wel dat het abonnement niet was omgezet, maar dat Zegers gewoon was afgesloten. Volgens de dierenarts zelf heeft ze daar helemaal niet voor gekozen, er lijkt dus iets goed mis gegaan te zijn. Een telefoontje van de krant heeft uiteindelijk de redding geboden, toen werd het een en ander snel geregeld. De dierenartspraktijk is inmiddels helemaal overgestapt naar een andere telefoonaanbieder; van Belcentrale naar KPN.